План виховної роботи на 2017 - 2018 н.р.

  Виховна програма Борятинського НВК I-IIступенів

Сокальської районної ради Львівської області

 

 

     Виховувати людину –   означає визначати  долю нації

                                                                        Схиархимандрин Іоан                                                                                            

Місія школи:

Використання передових технологій у виховному процесі як умови для повноцінного розвитку національно-свідомої особистості, наділеної високими духовними цінностями і патріотичними почуттями, екологічною культурою та пропагування здорового способу життя.

Загальні виховні завдання школи:

1. Розвивати інтелектуальні та творчі здібності школярів.

2. Формувати національну свідомість та правову освіту учнів.

3. Формувати морально - етичні норми та духовні цінності вихованців.

4. Формувати екологічну культуру учнів та ціннісне ставлення до природи.

5. Формувати в учнів свідоме ставлення до свого здоров’я як найвищої цінності, збереження та зміцнення фізичного та психологічного стану школярів.

6. Формувати загальношкільний колектив на засадах учнівського самоврядування.

 

Виконання виховних завдань школи у 2017 – 2018 н.р.

 

Загальні виховні завдання школи

Спосіб виконання (конкретні завдання)

1. Розвивати інтелектуальні та творчі здібності школярів.

1а. Налагодити системну роботу з обдарованими дітьми.

1б. Брати участь у шкільних та районних конкурсах та олімпіадах.

2. Формувати національну свідомість та правову освіту учнів.

 

 2а.Виховувати свідомих українців, шляхом проведення заходів, зорієнтованих на формування свідомо-

сті нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу (раtria) як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін.

2б. Прищеплювати любов до рідного краю, свого народу через вивчення історії рідного села.

2в. Ознайомити учнів із положеннями основних законів України, які стосуються прав та обов’язків дітей, відповідальності перед законом за свої дії.

2г. Проводити профілактику правопорушень серед школярів

3. Формувати морально-етичні норми та духовні цінності вихованців.

3а. Прищеплювати та розвивати загальнолюдські моральні цінності.

3б. Виховувати колективізм свідому дисципліну та організованість, непримиренність до аморальних вчинків людей, до порушників норм і правил культурної поведінки.

 

4. Формувати екологічну культуру учнів та ціннісне ставлення до природи .

 

4а. Ознайомити учнів з екологічними проблемами довкілля

4б. Розвивати свідоме ставлення дітей до стану довкілля та здоров’я дітей.

4в. Формувати почуття відповідальності за збереження навколишнього середовища.

5. Формувати в учнів свідоме ставлення

до свого здоров’я як найвищої цінності, збереження та зміцнення фізичного та психологічного стану школярів.

5а. Зміцнити здоров’я через профілактику захворювань та фізичних вад у школярів.

5б. Створювати умови для збереження здоров’я учнів.

5в. Формувати знання та навички здорового способу життя.

6. Формувати загальношкільний колектив на засадах учнівського самоврядування.

6а. Удосконалити роботу учнівського самоврядування.

6б. Створити умови для розвитку організаторських здібностей у школярів.

 

 

Загальні виховні завдання школи

 

Конкретні завдання (спосіб виконання)

1. Розвивати інтелектуальні та творчі здібності школярів.

1а. Налагодити системну роботу з обдарованими дітьми.

1б. Брати участь у шкільних та районних конкурсах та олімпіадах.

 

Що слід зробити (заходи)

Хто виконує?

Хто відповідає?

Термін

виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнути заплановане?

1. Оновити банк даних «Обдаровані діти»

Заст.директора,

вчителі-предметники

Вересень

Папір,

копіювальний апарат

Банк даних

2. Спланувати роботу та проводити заняття гуртків екологічного та історичного

напрямку

Керівники

гуртків

Упродовж року

Папір, канцтовари,комп’ютер, приміщення

Організація конкурсів, роботи членів гуртків.

3. Організувати і провести шкільні олімпіади

Вчителі-предметники

Вересень-жовтень

Папір, канцтовари, завдання конкурсу

Рейтинг учасників конкурсу

4. Взяти участь у міжнародних конкурсах «Кенгуру», «Колосок», «Левеня», «Геліантус» мовознавчий конкурс ім. Петра Яцика

Вчителі школи,

класні керівники

Протягом року

Збірники завдань

Результати конкурсів,

Сертифікати

5. Ознайомити учнів і вчителів з умовами конкурсів, олімпіад, які проводяться протягом навчального року.

Заст. директ.,

вчителі-предметники,

керівники гуртків.

 

 

 

 

Упродовж року

 

 

 

 

Папір,

копіювальний апарат

 

 

 

 

Оголошення про умови конкурсів.

6. Організувати та провести шкільні тури конкурсів, забезпечити участь переможців в окружних та районних  турах конкурсів.

Заст.директ.

вчителі-предметники,

керівники гуртків, учнівський парламент

Упродовж року

Папір,

копіювальний апарат, канцтовари, заявки, транспорт, роботи на конкурс.

Повідомлення про результати конкурсів, олімпіад, нагороди для переможців.

7. Провести творчі звіти гуртків.

Адміністрація школи, вчителі, учні.

Квітень – травень

Папір для газет, оргтехніка, канцтовари, вироби учнів, творчі виступи.

Виставки, стіннівки

 

Загальні виховні завдання школи

Конкретні завдання (спосіб виконання)

2. Формувати національну свідомість та правову освіту учнів.

 

2а.Виховувати свідомих українців, шляхом прове-дення заходів зорієнтованих на формування свідомо-

сті нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу (раtria) як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін.

2б. Прищеплювати любов до рідного краю, свого народу через вивчення історії рідного села.

2в. Ознайомити учнів із положеннями основних законів України, які стосуються прав та обов’язків дітей, відповідальності перед законом за свої дії.

2г. Проводити профілактику правопорушень серед школярів

 

Що слід зробити (заходи)

 

Хто виконує?

Хто відповідає?

Термін

виконання

Необхідні расурси

Як перевірити чи досягнути заплановане?

1. Перший  урок на тему «Живи і міцній, Українська Державо» ( до 26-річниці Незалежності України)

Класні керівники

Вересень

Папір, ксерокс, плакати, малюнки

Сценарій заходу

2. Захід присвячений річниці створення УПА.

Вчитель історії

Жовтень

Папір, ксерокс, плакати, малюнки

Сценарії заходів, випуск стіннівки

3.Урок пам’яті «Бабин Яр: без права на забуття» (до  76-річниці трагедії)

Вчитель історії

Вересень

Бібліотечна література

Наявність літератури

4. Відзначення роковин голодомору в Україні.

Акції «Незабудки пам’яті», «Запали свічку».

Вчитель історії, класні керівники, учні школи.

Листопад

Виставка малюнків, історичних матеріалів,

панно, кольоровий папір,

свічки, фототехніка.

Сценаріїї бесід з учнями, малюнки, фотоматепіали.

5. Урок літературної пам’яті  «Фундатор відродження української держави» ( до 151-річчя від дня народження М. Грушевського)

Вчитель історії

Жовтень

Історичні матеріали

Сценарій, слайдові презентація

6.Тиждень історії (До дня Злуки, до відзначення пам’яті Героїв Крут)

 

 

Вчитель історії, класні керівники, учні школи

Січень

Виставка малюнків, історичних матеріалів,

панно, кольоровий папір,

свічки, фототехніка.

Сценарії заходів

 

7.Опрацювати матеріали з історії села школи, свого народу

 

Учасники проекту, вчитель історії

 

Упродовж року

 

Папір, ксерокс, плакати

 

Зібрані матеріали

8.Завершити збір матеріалів-учні сакрального мистецтва в селі Борятин

Учні школи, вчителі

Постійно

Комп’ютер, папір, диск

Створити презетанцію

9. Доглядати пам’ятники,

історичні місця.

Учні школи та вчителі

Постійно

Робочий інвентар

Впорядковані пам’ятні місця.

10. Розробити орієнтовну тематику бесід, диспутів на правову тематику.

Заст.директора, класні керівники

Жовтень

Папір,

копіювальний апарат, канцтовари.

Матеріали заходів, газети, плакати

11. Зустрічі із представниками правоохоронних органів.

Класні керівники, заступник директора

з виховної роботи

Листопад 2016року

Наявність на зустрічі дітей групи ризику

Зменшення правопорушень

12. Тиждень правових знань, конкурси газет, плакатів, листівок.

Вчитель правознавства, образотворчого мистецтва

лютий-березень

2017 року

Канцелярське забезпечення,

плани бесід, брошури, правова література

Матеріали заходів, газети, плакати, нагороди для переможців.

13. Проводити засідання ради профілактики.

Члени ради профілактики, представники міліції.

Упродовж року, згідно плану засідань ради.

Папір, канцтовари, документація ради, правова література

Протоколи засідань ради, анкети, рішення.

14.. Провести анкетування про знання учнями прав та обов’язків.

Вчитель правознавства,

кл.керівники.

Вересень

2016

Папір, ксерокс, анкети

Картки результатів.

 

Загальні виховні завдання школи

Конкретні завдання (спосіб виконання)

3. Формувати морально- етичні норми та духовні цінності вихованців.

3а. Прищеплювати та розвивати загальнолюдські моральні цінності.

3б. Виховувати колективізм свідому дисципліну та організованість, непримиренність до аморальних вчинків людей, до порушників норм і правил культурної поведінки.

 

Що слід зробити (заходи)

Хто виконує?

Хто відповідає?

Термін

виконання

Необхідні расурси

Як перевірити чи досягнути заплановане?

1.Книжково-журнальна виставка до Дня грамотності «Міжнародний день грамотності – символ досягнень усього людства»

 

Вчитель української мови

Протягом вересня 2016 року

Папір, ксерокс, плакати, малюнки,виставки

Фото, звіт

2.Бесіда «Учись володіти собою»

        Вчителі школи

Жовтень

Виставка малюнків, історичних матеріалів,

панно, кольоровий папір

Сценарій

3. Книжкова виставка до Дня української писемності та мови «Українська мова! Не загинула вона у течії віків».

Учні школи, вчителі української мови

Листопад-березень

Виставка книг, малюнків,

Фототехніка

Фото (відео)

4.Круглий стіл «Особиста відповідальність за вибір шляху в житті –ознака зрілої свідомості»

Класні керівники

Жовтень

Анкетування

Результати анкетування, список учасників.

5. Урок літературної пам’яті «Фундатор відродження української держави» (до 151—річчя від дня народження

 М. Грушевського)

Вчитель української мови та основ християнської етики

Жовтень

Папір, ксерокс, канцтовари.

Сценарій, слайдова презентація

6. Літературно-музична композиція «Мова наша – серце наше» (до дня писемності)

Вчителі української мови

Листопад

Канцтовари, компютер, папір для стінівок

Випуск стінівок,

сценарій

7. Диспут «Чому правда найдорожча»

Вчитель світової літератури

Грудень

Папір, ксерокс, канцтовари.

Сценарій

8. Книжкова виставка  «І душі наші – мов пісні» (до 80-річчя з дня народження

 В. Симоненка)

Вчителі української мови

Грудень

Канцтовари, компютер, папір для стінівок

Випуск стінівок

 9. Літературно-музична композиція «Довго щирими цими словами до людей промовлятиму я…» (до  дня народження Л.Українки)

Вчитель української мови, учні.

Лютий

Папір, канцтовари,фото

Сценарій

10. Свято «Мово моя українська, батьківська, материнська» (до Міжнародного дня

рідної мови)

Вчитель української мови, учні.

Лютий

Папір, ксерокс, канцтовари

Сценарій

11.Тиждень шевченківських днів. Конкурс читців, малюнків.

Вчитель української мови, учні.

Березень

Папір, ксерокс, канцтовари

Сценарій, дитячі твори.

12. Диспут «Шануй старість»

Класні керівники

Березень

Публіцистичні статті

Дитячі твори

13.День матері. Літературно-музичне свято «Яка святиня-мамина любов»;

конкурс-виставка дитячих малюнків «Матері букет підношу я»

 

Класні керівники

 

 

Травень

 

 

Папір, канцтовари

 

 

Сценки, малюнки

 

14.Захід «Родина, як зірка єдина»

Класні керівники

Травень

 

Сценарій,

 фото (відео) звіт

 

Загальні виховні завдання школи

Конкретні завдання (спосіб виконання)

4.Формувати екологічну культуру учнів та ціннісне ставлення до природи .

 

 

4а.Ознайомити учнів з екологічними проблемами довкілля.

4б. Розвивати свідоме ставлення дітей до стану довкілля та здоров’я дітей.

4в. Формувати почуття відповідальності за збереження навколишнього середовища.

 

Що слід зробити (заходи)

Хто виконує?

Хто відповідає?

Термін

виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнути заплановане?

1.Організувати роботу клубу «Сонечко» в напрямку руху

«Чисте подвір ′я».

Ініціативна група, вчителі,  учні школи.

Протягом року

Інвентар

Прибрана територія

2. Круглий стіл

«Нехай Земля квітує всюди».

Вчителі біології, географії,

учні школи

Лютий

Папір, канцтовари,

 матеріали МНС, комп’ютер

Проект дослідження, доповіді.

3. Акції «Посади дерево і збережи його », «Збережемо первоцвіти», «Замість ялинки зимовий букет», « День довкілля»

Вчителі біології, трудового навчання,

 учні школи, члени клубу «Сонечко».

Березень-квітень

Інвентар, саджанці дерев, фотоапаратура

Молоде насадження, фотографії.

4.Організувати традиційні шкільні свята:

«Свято Весняних Квітів»,

«Свято  зустрічі птахів»

 

Вчителі біології, географії, вчитель музики учні школи.

Протягом року

Папір,

копіювальний апарат, канцтовари, комп’ютер.

Напрацьовані матеріали, стіннівки.

5. Провести цикл виховних годин

по темі:

«Схаменіться, люди».

 

Класні керівники,

педагог – організатор

Протягом року

Папір,

копіювальний апарат, канцтовари

Розробки бесід.

6.Участь в шкільному конкурсі «Квітковий вернісаж», «Природа і фантазія»

Класні керівники,

педагог – організатор

Вересень

 

Березень

Папір,

копіювальний апарат, канцтовари, комп’ютер.

Грамоти, фотографії, звіт

7.Участь в районних і обласних природничих конкурсах «Колосок»,»Геліантус»

 

 

Класні керівники, вчитель біології, географії, керівники гуртків.

Протягом року

Папір,

копіювальний апарат, канцтовари, комп’ютер.

Звіт

8. Тиждень біології. Конкурс  на екологічну тематику «Розуміємо природу».

 

Вчитель біології

Квітень

Грамоти, папір, ксерокс, канцтовари

Графік заходів

9.Робота над проектами « Дизайн шкільної садиби»,

«Пряні рослини».

Вчитель біології

Протягом року

Папір, канцтовари

Проекти

10. Перегляд наукових фільмів на екологічну тематику.

 

Вчителі, учні, батьки.

Протягом навчального року.

Комп’ютер, диски з фільмами.

Картотека фільмів.

 

Загальні виховні завдання школи

Конкретні завдання (спосіб виконання)

5.Формувати в учнів свідоме ставлення до свого здоров’я як найвищої цінності, збереження та зміцнення фізичного та психічного стану школярів.

 

5а. Зміцнити здоров’я через профілактику захворювань та фізичних вад у школярів.

5б. Створювати умови для збереження здоров’я учнів.

5в. Формувати знання та навички здорового способу життя.

 

Що слід зробити (заходи)

Хто виконує?

Хто відповідає?

Термін

виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнути заплановане?

1. Бесіда «Немиті фрукти та сира вода – основні чинники зараження кишковими інфекціями»

Класні керівники

Вересень

Папір, плакати, канцтовари

Матеріали бесіди

2. Бесіда «Сказ – небезпечне інфекційне захворювання»

Класні керівники

Вересень

Папір, плакати, канцтовари

Матеріали бесіди

 1. Перевірити стан здоров’я учнів школи.

Адміністрація, класні керівники, мед. працівники

Вересень

Папір, ксерокс, канцтовари

Поновлення індивідуальних

«Карток здоров’я» учнів.

2. Розробка оптимального режиму дня, рухової активності учнів

Класні керівники,

вчитель фізичної культури.

Вересень-жовтень

Папір, ручки, копіювальна техніка

Оприлюднення узагальнених матеріалів

3. Бесіди про особисту гігієну

Класні керівники,

 вч. біології ,

 вч. основ здоров’я

Протягом року

Папір, плакати, канцтовари

Матеріали бесід, класні кутки

4. Провести спортивні свята, змагання

Класні керівники, вчитель фізичної культури

Протягом року

Приміщення, спортінвентар, грамоти

Графік спортивних заходів, вручення нагород

5. Диспут «Торгівля людьми в сучасному світі. Безпека життя»

Вчителі школи, старшокласники

Лютий

Папір, ручки, фототехніка

Матеріали диспуту, відгуки учнів.

6. Перегляд науково-популярних фільмів.

Вчителі, учні

Протягом року

Комп'ютер, диски з фільмами.

Картотека фільмів.

 

7. Розробити і провести цикл виховних годин «Суд над ворогами здоров’я»

Класні керівники, Вчитель фізичної культури та основ здоров'я

Вересень,

упродовж року.

Папір, ксерокс, канцтовари

Матеріали виховних годин, стіннівки

8. Провести індивідуальні заняття з дітьми групи ризику.

Психолог, класні керівники.

Упродовж року.

Папір, ксерокс, канцтовари

 

9. Організувати зустрічі з лікарями, представниками соціальних служб.

Заст.директора, класні керівники, психолог

Упродовж року

Папір для плакатів, канцтовари, приміщення.

Матеріали зустрічей, шкільна стіннівка, кількість учасників.

 

10. Тиждень фізичної культури

 

Вчитель фізичної культури, класні керівники 1-4кл.

Вересень

Приміщення, спортінвентар, грамоти

Графік спортивних заходів, вручення нагород

12. Організувати та провести Олімпійський урок «Спорт і фізичне виховання – утвердження здорового способу життя та миру»

Вчитель фізичної культури

Вересень

Приміщення, спортінвентар,

папір для плакатів, грамоти

Графік спортивних заходів, вручення нагород

13. Тиждень здоров'я

 

 

 

 

 

Вчитель фізичної культури та основ здоров'я

Квітень

Приміщення, спортінвентар, грамоти, папір для плакатів.

Графік заходів, вручення нагород

 

 

 

14.Провести батьківські збори «Здоровий спосіб життя як запорука успішного формування здорового молодого покоління

Класні керівники

          Вересень

Папір для плакатів, канцтовари, приміщення.

Матеріали зустрічей, шкільна стіннівка, кількість учасників.

 

 

 

 

 

Загальні виховні завдання школи

Конкретні завдання (спосіб виконання)

6. Формувати загальношкільний колектив на засадах учнівського самоврядування.

6а. Удосконалити роботу учнівського самоврядування.

6б. Створити умови для розвитку організаторських здібностей у школярів.

 

Що слід зробити (заходи)

Хто виконує?

Хто відповідає?

Термін

виконання

Необхідні ресурси

Як перевірити чи досягнути заплановане?

1. Провести аналіз роботи учнівського самоврядування за минулий навчальний рік, зібрати пропозиції на поточний рік.

Класні керівники

 

Вересень

Папір, ксерокс, канцтовари

Результати опитування

  2. Організувати традиційні шкільні свята:

-День вчителя;

-Свято осені;

-Новий рік;

-День Св.Миколая;

-Вечір зустрічі з випускниками;

-Шевченківські дні.

-Свято матері

Учнівська рада, вчитель-музики, класні керівники

 

Упродовж року

Папір, канцтовари, ксерокс, оргтехніка, фотоапарат, призи

Сценарії свят, фотографії, шкільні газети, презентації.

3. Організувати дозвілля школярів.

Учнівське самоврядування, класні керівники

Упродовж року

Папір, канцтовари, фотоапарат, звукова апаратура.

Сценарії заходів, фотографії

 

 

4. Виявити учнів-лідерів за допомогою тестування (анкетування)

Класні керівники

Вересень

Папір, ксерокс, канцтовари

База даних

5. Залучити учнів-лідерів до організації виховних справ.

Класні керівники, учнівська рада

Упродовж року

Папір для газет, ксерокс, канцтовари

Проекти «виховних справ».

6. Оцінити якість роботи лідерів на шкільній конференції.

Заст. директора, голова учнівської ради, класні керівники

Травень

Папір для плакатів,  канцтовари

Ухвала конференції

 

 

 

Директор  НВК                                А.Єлізаров