Ласкаво просимо на наш сайт!

Якою  повинна  бути  сільська  школа,  де  поряд  є  тільки церква, сільська бібліотека,  і  немає  інших  цетрів  для  естетичного,  музичного,  хореографічного,  театрального,  фізичного  розвитку дітей  та  молоді?   Як  допомогти  дітям  та  молоді   почуватися  спокійно  і  впевнено  в  класному  чи  молодіжному  колективі ?  Що  ми,  педагоги,  можемо  дати  їм  необхідного  для  повноцінного  розвитку  та  міцного  здоров’я?   На  всі  ці  та  багато  інших  запитань  ми  намагаємось  дати  відповідь.

Реалізуючи  положення  державної  Програми  з  розвитку  освітньої  галузі,  ми  маємо,  з  одного  боку,  науково  обґрунтовану  програму  дій,  а  з  іншого – кваліфікованих  педагогів,  здатних  творчо  втілити  її  в  життя.  І  успіх  нашої  діяльності  залежить  від  того,  наскільки  вдасться  вирішити  традиційну  для  суспільства  проблему  взаємозв’язку  науки  та  практики.

У  нашій  школі  ми  передусім  прагнемо  створити  такі  умови,  які б давали  можливість  формувати  молоду  людину  як  творчу  особистість.  Ми  розуміємо,  що  в  маленькому  колективі  повинен  бути  неповторний  мікроклімат,  і  найголовніше – повага  до  учня,  вчителя,  батьків,  інших  працівників  школи.

Уся  навчальна  та  виховна  робота  педагогічного  колективу  спрямована  на  формування  творчої  особистості  відповідно  до  концепції  розвитку  освіти.

Педагогічним  колективом  визначено  основні  перспективні  напрямки  розвитку  особистості  дитини:  інтелектуальна, еколого-натуралістична,  художньо-естетична,  спортивно-оздоровча,  комунікативна  діяльність.

На  сьогодні  одним  з  пріоритетів  модернізації  середньої  освіти  є  профілізація  старшої  школи.  В  умовах  нашої,  основної  школи,  ми  бачимо  розв’язання  даної  проблеми  у  диференціації  та  індивідуалізації  навчального  процесу,  здійсненні  особистісно орієнтованого  навчання.  Саме  в  таких  умовах  можливе  формування в  учнів потрібних  особистісних  характеристик,  тому  що  за  знаннями  має  стояти  характер  людини,  її  цілеспрямованість,  воля,  індивідуальна  активність.

Основною  метою  своєї  управлінської  діяльності  адміністрація  школи  бачить  створення  найсприятливіших  умов  для  саморозвитку  вчителя  й  учня.

Враховуючи це,  ми  визначили  загальну  мету,  яка  охоплює  головні  напрямки  діяльності  навчального  закладу -  створити  умови  для  гармонійного розвитку  кожної  дитини,  її  самореалізації,  здійснювати  ефективну  підготовку  випускників  школи  до  свідомого  вибору  майбутньої  професійної  діяльності,  до  успішного  засвоєння  програм  професійної  та  вищої  освіти.

У  школі  11 класних  кімнат  та  кабінетів,  спортивний  зал  площею  148 кв. м,  спортивний  майданчик  із  спортивними  спорудами  та  полем  для  мініфутболу,  їдальня  на  60  місць,  бібліотека,  кімната  самоврядування,  комп’ютери,  навчально дослідна  земельна  ділянка,  фруктовий  сад,  клумби,  альпінарій,  дендропарк,  де  учні  мають  можливість  під  час  уроків  та  у  вільний  від  уроків  час  зібратися  для  організації  цікавих  і  корисних  справ,  прийти  на  бесіду  з  вчителем,  зайнятися  улюбленим  видом  діяльності.  У  школі  проходять  засідання  учнівського  парламенту,  екологічного  клубу  “Сонечко”,   працюють  гуртки  “Ерудит”  та  “Користувач  персонального  комп’ютера”.

Для  сприяння  розвитку  учнів  початкової  школи  укомплектовані  кімнати  відповідно  до  віку  учнів  1 – 4 класів. Ці  діти  кожного  року  приходять  у  класну  кімнату,  обладнану  відповідно  до  їхніх  вікових  особливостей  та  вимог  програми.  Всі  вони  розміщені  на  І поверсі,  що  створює  оптимальне  середовище  для  спілкування  дітей  даного  віку  і  є  своєрідним  комплексом.

Для  учнів  середніх  класів  створені  кабінети  української  мови  та  літератури,  зарубіжної  та  іноземної  мови,  математики,  історії,  фізики,  біології. Ці  кабінети  мають  відповідну  навчально-матеріальну  базу  для  викладання  базових  дисциплін.

Значний  обсяг  з  оформлення  навчальних,  допоміжних  приміщень  та  території  школи  здійснюють  вчителі  та  учні  за  власними  ідеями  та  проектами.  Кожен  коридор  намагаємось  оформити  з  певною  метою,  щоб  кожна  дитина  відчула  себе  потрібною  у  шкільній  сім’ї,  не  зважаючи  на  свій  рівень  навчальних  можливостей.  Кожен,  хто  заходить  на  територію  чи  в  приміщення  школи, бачить,  чим  живе  шкільний  колектив  в  цілому  та  класний  колектив  зокрема.

Велику  допомогу  в  оформленні  школи  надає  батьківська  громадськість,  місцеві  фермери  Шумило М.О., Сало О.С.,  Богун М.Б.,  інші  підприємці.