Напрями виховної роботи


 

Напрями виховної роботи

Загальні виховні завдання   школи

Спосіб виконання (конкретні завдання)

 

Розумове виховання

 

   1. Розвивати   

інтелектуальні та творчі

здібності школярів.

1а. Налагодити системну роботу з обдарованими дітьми.

1б. Брати участь у шкільних та районних конкурсах та олімпіадах.

Національно- патріотичне, правове

виховання

 

 

 

   2. Формувати національну   

свідомість та правову освіту

учнів.

 

 2а.Виховувати свідомих українців, шляхом проведення заходів, зорієнтованих на формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу  як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін.

2б. Прищеплювати любов до рідного краю, свого народу через вивчення історії рідного села.

2в. Ознайомити учнів із положеннями основних законів України, які стосуються прав та обов’язків дітей, відповідальності перед законом за свої дії.

2г. Проводити профілактику правопорушень серед школярів

Морально-етичне виховання

 

  3. Формувати морально-

етичні норми та духовні

цінності вихованців.

3а. Прищеплювати та розвивати загальнолюдські моральні цінності.

3б. Виховувати колективізм свідому дисципліну та організованість, непримиренність до аморальних вчинків людей, до порушників норм і правил культурної поведінки.

 

Екологічне виховання

 

 

 

  4. Формувати екологічну

культуру учнів та ціннісне

ставлення до природи .

 

4а. Ознайомити учнів з екологічними проблемами довкілля

4б. Розвивати свідоме ставлення дітей до стану довкілля та здоров’я дітей.

4в. Формувати почуття відповідальності за збереження навколишнього середовища.

Фізичне виховання

 

 

 

 

 

 

   5. Формувати в учнів

свідоме ставлення

до     свого здоров’я як

найвищої   цінності,

збереження та  зміцнення

фізичного та   

психологічного стану

школярів.

5а. Зміцнити здоров’я через профілактику захворювань та фізичних вад у школярів.

5б. Створювати умови для збереження здоров’я учнів.

5в. Формувати знання та навички здорового способу життя.

Особистісно-орієнтоване виховання

 

 

  6. Формувати   

загальношкільний колектив

на засадах учнівського

самоврядування.

6а. Удосконалити роботу учнівського самоврядування.

6б. Створити умови для розвитку організаторських здібностей у школярів.